Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

July 14, 2009

yesterday mc....

yesterday aku mc...huhu...maybe banyak sgt pikir...smpai jatuh sakit kan...after golek² around 9 o'clock aku ge klinik...then doc kasila ubat pe semua...yg best sekali doc kasi ubat angin...untuk lenguh² badan...best bangat deh...bila sapu ubat tue berangin je bdan aku...otw nak balik aku cari kedai yg jual durian...da teringin sgt nak makan durian nie...xdpt² lagi...then ge la tmpt yg selalu aku tgk org meniaga buah 2...dekat jek ngan umah aku...tapi malangnya kedai 2 xbukak lagi...huhuhu.sedih...sob sob sob....hopefully weekend nie aku dpt makbulkan ngidam aku nie...ehehehe...chow dulu...

1 ulasan:

Anonymous said...

piching ok..tone agak lari pada rangkap kedua tu..vibrato kalo boleh kurangkan sikit pada high note...pada waktu chorus tu, kalo boleh bagi feel lagi..masukkan feel blues@funkadelic.. showmanship masih kurang tapi boleh improve pada masa hadapan..kalo boleh cuba cari identiti awak sendiri..saya yakin anda boleh menang AF8 ni..

p/s:komen dari Fauziah Ahmad Daud......