Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

August 16, 2009

cete balik KG!!!...

last weekend aku kembali ke kg halaman....perasaan xtergambar ngan kata²....ahahaah...ayat xtahan...tapi mmg best ooo balik kg....pe nak makan mak masakkan...best²...kalo tiap2 ari aku duk umah...mau gemuk aku rasa....ehehehe...skang pun da gemuk...isk²...epa oh epa...tapi time nak balik kl 2 mmg xbest...dala adk² semua de kat umah...rasa xnak balik jek...huhuhu...xpe merdeka insyaallah aku balik lagi....dpt gakla aku merempit nek moto time balik kg aritue...da lama gila xbwk moto...ehehehe...and pling best ayah aku belikan durian...sedap²...and smlm mak aku masakkan kuah durian...pe lagi aku angkut balik kl la kuah 2...ehehehe...okla aku stop here...merepek panjang je...

eh lupa plak nak update pasal kesedihan aku...wat masa skang aku berusaha and berdoa...aku da cetekan kat ayah aku semuanya...insyallah dia usahakan untuk aku...terharu aku...along syg abah, mak, and adik² yg nakal....

rindunya kat semua lagi....=(

0 ulasan: