Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

September 15, 2009

...one more DAY to go...

hye kwan² semua....and selamat pagi....ehehehee

hari raya semakin hari semakin dekat menghampiri kita...ehehe...and bahangnya makin terasa...betul x kawan²?....lagu raya berkemundang di semua tempat skang nie....and mood raya pun da dtg....huhuhuhu...

and aku plak xsbr² nak balik kg jumaat nie....bestnya...tapi aku xsuka berdepan dengan jammed....argh!!!!!!!!!....mdh2an semuanya berjalan lancar....aminnnnnnnn....

kwn² cmne ngan preparation raya?....tahun nie nasibla ade baju raya gak...dptla 2 pasang....eheheh...nasibla aku tempah awal²...and ade sepasang lagi baju aku baru tempah xpkai lagi....so jadi 3 la baju...bleh la aku melaram raya nanti...ahahahaha...

last week ge plak jalan masjid india....masyaAllah rmai betul manusia...rasa nak pitam aku tgk org rmai²....pe lagi aku terus jek masuk kedai jual tudung...cri tudung yg aku nak and terus balik...xsanggup rasanya kat situ lama²....huhuhu....

k la aku stop here dulu....tunggu next entry eh....

and "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI" and "MAAF ZAHIR AND BATIN".....

dari epa sekeluarga & cik abg tersyg...=)...

0 ulasan: