Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

October 05, 2009

~21.09.2009~

selamat pagi semua.....

pe kbr kawan² pagi nie?...ehehehehe....ade smgt x ge keje arinie?...pe punye soalan ntah aku nie...ehehehehe...sbnrnya da lama aku nak update pasal my engangement day...tapi memnjg bznya....huhuhu...my small but BIG day for me berlangsung pada 21.09.2009 bersamaan ngan 2 syawal 1430H....actually sepatutnya wat pertunangan nie dec dis year...disebabkan byk halangan yg berlaku so dipercepatkan kepada 2 syawal...setelah dipersetujui oleh kedua² belah pihak...and on dat day berlaku dua sekali agenda...merisik ngan bertunang....eheheheh...

so skang sya officially mjadi tunang kpd en ahmad syaiful...sungguh gembira dat day....selama 4 years dis year menjadi kawan...akhirnya kami bertunang gak...alhamdulillah...majlis pun berlangsung dengan meriah sekali...paling sibuk mak and ayah akula...kesana kemari...mengalahkan menteri...ehehehe....syukur semuanya ok....makan pun sedap...


cincin bertunang


kwn² yg hadir


cincin merisik


sesi perbincangan

selepas semua agendaa selesai...rombongan sebelah laki ge menjamu selera....hujan plak time 2...agak lebat gak la....mak aku ckp hujan rahmat 2...mdh²an ade hikmah disebaliknya....and sempatla diaorg dijamu kuih raya pe semua...kan time tue musim raya lagi....and dalam around 4 o'clock...diaorg pun beransur mau pulang...aku bersalam salaman bersama sanak saudara...ehehehehe...

menjamu selera

balik jek tetamu semua...aku ge belasah makanla...lapar bangat...ahahahaha...okla kawan² aku stop here....pjg mengarutnya aku nie...ehehehee...semoga ikatan nie membawa kita ke jinjang pelamin and bahagia sampai ke akhir hayat....

makan nasi




and dikesempatan nie...aku nak ucpkan ucpan teme kasih byk² kepada mak ayah aku...aku syg mak and abah sgt²...and kepada cik ola teme kasih byk² sebab sudi tolong makeupkan aku...ehehehe...and kepada sedara mara yg hadir...and kepada kawan² and tetamu yg hadir....aku xkan lupakan jasa korang semua.....=)










adiossssss

0 ulasan: