Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

October 20, 2009

~alhamdulillah~

selamat pagi semua.............


erm da lama gak aku xpost en3 kan....rasa mcm idea kering banget....xtau nak tulis pe....ehehehehe...and tetiba arinie dpt idea plak....


alhamdulillah arinie genap sebulan aku menjadi tunangan kepada ahmad syaiful...setakat nie alhamdulillah hubungan kami xde msalah....mudh2an berpanjangan smpai ke akhir hayat....


dkt sini aku nak cete skit....cmne permulaan hubungan aku ngan en tunang....ehehehe...bermula dari zaman uni lagi....and kami ditemukan dlm kelas titas....ahahahaha...ayat xbleh blah aku nie....and kami nie dalam satu group titas....so bermula dari situla kami kawan...tapi as groupmate only....jumpa pun disebabkan assingment...and 1st time aku tgk dia...terdetik dlm hati aku....kalo dia nie jadi pakwe aku best gak eh....ahahahaha...tapi masa 2 just ignore jek....sebab malas nak pikir sgtkan....huhuhu


so lepas assingment siap, kami xlagi berjumpa...msg pun xde...huhu...time 2 xrasa pepe pun...smpaila masa sem bape eh...isk xingatla aku...aku terserempak dia dkt the mall...kami sempatla sembang skit²....just tanya dpt result pe utk paper titas 2....and dari situ baru aku tau enset dia hilang....sebabnya aku try gakla miskal² dia xdpt....tapi time tue aku xmik plak no phone baru dia...kuang²...


smpaila inter sesi or short sem...kami berhubung semula...and dari situla bermulanya hubungan yg sgt istimewa nie...


kepada en tunang, kalo dia terbaca post nie....sya adalah sgt menyanyangimu smpai akhir hayat....and mudh2an hubungan kita diredhai oleh Nya....and bahagia smpai ke akhir hayat....
sayang abg sgt²....




yang mencintaimu....
tunangmu...=)

0 ulasan: