Daisypath Wedding tickers
Daisypath Anniversary tickers

November 06, 2009

~luahan hati~

hye buddies....

waaa da lama gak eh aku xpost en3....bz skit skang nie...bz dgn mcm² masalah...huhuhu....skang aku tgh berusaha mencari keje baru....dimana company lagi stabil, gaji ok and more benefit...huwaaaa....bila nak dpt keje gomen nie...huhuhu...insyaAllah de rezeki aku satu hari nanti....


dlm masa yg sama aku rasa begitu stress ngan keadaan ofis....mcm² msalah....dari segi financial....and skang nie da stat terminate staf....very² tension....mdh2an aku dpt keje dlm bulan nie or next month....sempat ke aku berkhidmat ni sini?....sekali dia sack aku plak kan?....ahahahaha...nauzubillah....


kwn² diluar sana, kalo de keje kosong bagitaula saya eh....saya nak apply....huhuhuhu...and doakan saya terselamat dari kena sack...and dpt keje baru....aminnnnnn


esok saturday....aku nak rehatkan minda and bdan aku....and paling best parent and my sisters dtg kl....yihaaaa.....tunggu next en3 aku......


yang dilanda serabut,
haifa zubidi

0 ulasan: